Z vidika potrošnika so oglasne priloge vstavljene v paketih ali revijah ena od najbolj uporabnih oblik oglaševanja. Odziv potrošnikov je bolj pozitiven kot odziv oglaševanja na televiziji, radiu ali katerem koli drugem oglaševalskem mediju. To je edini offline medij z možnostjo dosega 100 % spletnih strank.
Ustvarjamo edinstvena marketinška orodja
1. Natančno ciljanje ciljne skupine kupca
Vaše potencialne stranke bomo dosegli po vaši želeni specifikaciji. Povezali vas bomo z najmočnejšimi e-trgovinami in založniki v več kot 20 državah Evrope.
Vaše potencialne stranke bomo dosegli po vaši želeni specifikaciji. Povezali vas bomo z najmočnejšimi e-trgovinami in založniki v več kot 20 državah Evrope.
2. Edinstvenost ponudbe je ključna
Za vas bomo načrtovali optimalno obliko komunikacije. Pomagali vam bomo oblikovati optimalno oglasno prilogo ali kupon ter poskrbeli za njegovo izdelavo.
Za vas bomo načrtovali optimalno obliko komunikacije. Pomagali vam bomo oblikovati optimalno oglasno prilogo ali kupon ter poskrbeli za njegovo izdelavo.
3. Pravi čas kampanje
Poskrbeli bomo, da bo vaš reklamni material dostavljen pravim potencialnim strankam v pravem trenutku.
Poskrbeli bomo, da bo vaš reklamni material dostavljen pravim potencialnim strankam v pravem trenutku.
4. Optimiziramo vsako kampanjo
Pri vsaki kampanji poskušamo najti optimalno razmerje med ceno in posegom v kampanjo. Od vas je vedno odvisno, ali se bomo osredotočili na optimizacijo rezultatov ali na čim večje število pridobljenih strank.
Pri vsaki kampanji poskušamo najti optimalno razmerje med ceno in posegom v kampanjo. Od vas je vedno odvisno, ali se bomo osredotočili na optimizacijo rezultatov ali na čim večje število pridobljenih strank.
Vstavljene oglasne priloge so kot osebni posvet s priporočilom
Naše kampanje delujejo

Osebni stik na domu
Stik z reklamnimi materialomi vedno bolj določa uspeh kampanje. Vsi se veselimo odpiranja paketa, to je vedno tako poseben trenutek.

Občutek svobodne odločitve prejemnika
radi te oblike oglaševanja prejemnik ni pod pritiskom in občuti svobodo odločanja.

100-odstotno merljive kampanje
Odvisno od nastavitve mehanizma oglaševalske akcije, so na voljo različne metode ocenjevanja in merjenja konverzij in rezultatov oglaševalske akcije. Offline kampanje je mogoče meriti na spletu.
85 %
strank meni, da so tiskani kuponi za popust koristni
42 %
anketirancev prebere prilogo
18 %
anketirancev bi ponudbo priporočilo prijatelju